sobota 30. června 2012

Plán na prázdniny

Nevím, jak to budu dodržovat v Chorvatsku, nebo na chatě, ale budu se snažit. Musím se sebou už něco dělat, nechci se bát každého pohledu do zrcadla. A hlavně už nechci mít ty příšerné výčitky svědomí po každém jídle. Napíšu si sem i ostatní věci, které chci o prázdninách dodržovat. Takže:


  • Jíst 4-5x denně, malé porce.
  • Maximálně dvě sladká jídla denně, nejlépe dopoledne.
  • Žádné ujídání během dne.
  • Žádné hříchy, žádná nezdravá jídla.
  • Nepřejídat se, nehladovět.
  • Vypít alespoň 2l čisté vody denně.
--------------------------------------------------------


  • Alespoň 1h pohybu denně (nejlépe ráno).
  • Každé ráno před snídaní 30min běh (budu se snažit, ale nevím, jak to budu zvládat).
  • 2x týdně bruslení (podle toho, jak mě budou bolet nohy).
--------------------------------------------------------


  • Každý den se učit alespoň 30min - neplatí pro Chorvatsko (od září budu na gymplu, tak tam nechci být za největšího debila).
  • Pořádně si uklidit pokoj (nemám v něm bordel, ale v šuplíkách atd.).
  • Sehnat si učebnice do školy.
  • Nakreslit hodně obrázků.

5 komentářů:

  1. hezký plán, ale učit se přes prázdniny by se mi nechtělo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda. Cvičení v garáži bylo v fajn, už jsem tam takhle parkárt cvičila, ptž tam mam klid :D.ale dneska se to fakt šiklo. Plány máš pěkný tyjo, já se taky budu muset na konci prázdnin trochu přiučit, jdu na chemickou, takže chemii musim zopáknout :D
    Jinak jak si se dneska měla? nevidím tu tvůj jídelák, máš ho tady, nebo jsem jen slepá ?:D a jak si se měla na rozlučce?

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké, hezké..jen si myslím, že v létě by sis mohla dát trochu pohov a necvičit nutně každý den. Ještě když jsou takové pařáky a svaly přece rostou, když odpočívají :)
    Učit se? :O Tak to tě obdivuju...já náhlédnu do učebnic až v září :D Ale chci se taky snažit na škole, chtěla bych červený diplom :))):D

    OdpovědětVymazat
  4. Nooo, pěkný ! Snad ti to půjde bez větších problémů :))
    Nechceš spřátelit ?

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé... já se teda učit asi moc nebudu :D :D ale jinak mám plán stejný

    OdpovědětVymazat